راهنمای سامانه آموزش مجازی

04 10 2021 06:01

کد خبر : 9822887

تعداد بازدید : 64

راهنمای سامانه آموزش مجازی (E-Learn)

 

به منظور استفاده از جلسات دروس ابتدا با استفاده از شناسه احراز هویت مرکزی دانشگاه تهران و گذرواژه خود وارد سامانه آموزش مجازی شوید. پس از ورود به سامانه وارد صفحه زیر می‌شوید. سپس بر روی قسمت مشخص شده کلیک نمایید.

 

 

سپس مطابق با شکل، از منوی باز شده، گزینه میزکار را انتخاب نمایید.

 

 

پس از ورود به صفحه میزکار، نام دروس ترم جاری خود را می‌توانید در قسمت نمای کلی درس مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که چند روز پس از انتخاب واحد، دروس اخذشده در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

 

با کلیک بر روی درس مورد نظر وارد صفحه زیر می‌شوید.

 

 

در این صفحه مطابق شکل قسمت‌های مختلف مربوط به درس انتخاب شده را مشاهده می‌نمایید. در قسمت کلاس مجازی با کلیک بر روی نام درس مورد نظر وارد صفحه زیر می‌شوید.

 

 

در این صفحه با انتخاب گزینه پیوستن به کلاس، مانند تصویر زیر، صفحه اجرای نرم افزار Adobe Connect که از قبل اقدام به نصب نرم افزار آن نموده‌اید نمایش داده می‌شود که برای اجرای این نرم‌افزار می‌بایست گزینه مشخص شده را انتخاب نمایید.

 

 

لازم به ذکر است در صورتی که در خارج بازه زمانی برگزاری کلاس، وارد جلسه آنلاین شوید با صفحه زیر روبه‌رو می شوید.

 

 

در غیر این صورت با موفقیت وارد کلاس مجازی خواهید شد که آموزش نصب این نرم‌افزار را می‌توانید از این پیوند مشاهده نمایید. همچین در صفحه درس انتخابی در صورتی که آزمونی در حال برگزاری باشد مانند تصویر زیر بر روی گزینه "تست" کلیک نمایید.

 

 

پس از انتخاب آزمون مورد نظر وارد صفحه زیر می‌شوید.

 

 

در این صفحه با انتخاب گزینه شرکت در آزمون، مطابق تصویر زیر وارد صفحه آزمون خواهید شد.

 

 

در نهایت پس از پاسخ دهی به سوالات آزمون، مطابق تصویر زیر گزینه اتمام آزمون را انتخاب نمایید تا پاسخ های شما در سامانه ثبت شود.