Babak Sohrabi Yourtchi

Professor

Update: 2025-05-22

Babak Sohrabi Yourtchi

College of Management / Information Technology Management

P.H.D dissertations

  1. مدل پیش بینی قیمت سهام مبتنی بر خرد جمعی
    مه سیما کاظمی موحد 2024
  2. ارایه مدلی برای تبیین نقش هویت فناوری اطلاعات در خودافشایی اطلاعات در شبکه های اجتماعی
    حسین مسافر 2023
  3. طراحی سیستم همتاداوری مقالات علمی
    سیدمحمدعلی موسویان 2023
  4. طراحی چارچوب ارزیابی مدل های کسب و کار اینترنت اشیائ با رویکرد کلان داده ها (مورد مطالعه شهر هوشمند )
    مریم جلیلیان عطار 2022
  5. طراحی مدلی برای یک برنامه موبایل موفق در حوزه تجارت اجتماعی
    سعیده پورموسی ابکنار 2021
  6. ارئه چهارچوبی برای تامین نیازهای روانشناختی کاربر در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی موبایل (مورد مطالعه نرم افزارهای کاربردی موبایل در صنعت گردشگری)
    حامد محجوب 2021
  7. ارائه چارچوبی جهت طراحی فرایند سفارشی مدیریت کیفیت داده ، مطالعه موردی داده های رسانه اجتماعی
    سوده دوروش 2020
  8. طراحي و پياده سازي سيستم پيشنهاددهنده خريد كتاب مبتني تحليل احساسات خريداران
    فاطمه عباسی 2018
  9. پديدارشناسي موفقيت نو كسب و كارهاي اينترنتي ايران
    محمد ولی پور 2018
  10. ارائه چارچوبي براي تبيين رئاليستي انتقادي پذيرش سيستم هاي اطلاعاتي در سازمان ها
    اسماعیل صلاحی پروین 2018
  11. تدوين مدل رفتار مصرف كننده آنلاين بر اساس پديدارشناسي تفسيري
    سید محمد رضا ناصرزاده 2018
  12. تدوين مدل شبكه پذيري سازمانها در شبكه هاي بي سازماني مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات بر اساس رويكرد سيستمي
    ایوب محمدیان 2018
  13. ارايه و تبين مدلي از عوامل موثر بر عدم تداوم استفاده از سيستم هاي اطلاعاتي
    محمد حسین شرکت 2018
  14. طراحي سيستم استنتاج فازي براي پيش بيني ميزان موفقيت پياده سازي راهكار برنامه ريزي منابع سازمان
    ایمان رئیسی وانانی 2018
  15. تدوين مدل مديريت ارتباط با دانشجو و ارائه راهكاري بهبود سيستم هاي خدمات دانشجويي
    سید وحید عماداسلام اسکوئی 2018
  16. ارائه چارچوب پياده سازي بازاريابي اينترنتي با استفاده از رويكرد تفسيري
    محمدحسین رونقی 2018
  17. طراحي و پياده سازي سيستم تشخيص حوزه هاي تحقيقاتي نوظهور در مبحث كيفيت داده
    احمد خلیلی جعفراباد 2018
  18. ارائه روش شناسي نويني جهت توسعه و ارزيابي سيستم هاي پيشنهاددهنده زمينه - آگاه مبتني بر داده كاوي
    سروش نالچی گر 2018

Master Theses

  1. شناسایی و بررسی روابط متقابل بین عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی هوش تجاری در سازمان های دارای برنامه ریزی منابع سازمان در صنعت کالاهای تندمصرف
    محمدعلی نصرازادانی 2025
  2. طراحی مفهومی داشبوردهای مدیریتی به منظور کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی روسای دانشکده های دانشگاه تهران
    امین نوحی 2025
  3. شناسایی، رتبه بندی و تحلیل چالش های پیاده سازی فناوری تجزیه و تحلیل کلان داده در صنعت سلامت.
    علی جوان جعفری بجنوردی 2025
  4. بررسی به کارگیری مدلهای هوش مصنوعی مولد مبتنی بر GPT به منظور ارائه مشاوره مالی در بازار سهام
    محمدیاسین برمکی 2025
  5. تجزیه و تحلیل مسائل کیفیت دادههای فروش شارژ اپراتورها در صنعت بانکداری از طریق پروفایل داده
    پریسا محرمی بنیادآباد 2024
  6. تاثیر الگوی فناوری بلاک چین بر عملکرد زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد داده بنیاد
    پوریا مرادیان دقیق 2024
  7. طبقه بندی و پیش بینی عملکرد دانش آموزان با استفاده از الگوریتم های پیشرفته داده کاوی
    زهرا زند 2024
  8. خودکارسازی دسته بندی تیکت‌های دانشگاه تهران
    علیرضا رضائیان زواره 2023
  9. پیشبینی عملکرد درسی دانش آموزان بر اساس ویژگی های شخصیتی آنها با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین
    فاطمه واضحی فرد 2023
  10. تاثیرات کووید 19 بر عملکرد دانشجویان دانشگاه تهران
    مریم طاهرمازندرانی 2023
  11. طراحی مدلی به‌منظور بخش‌بندی تصاویر CMR بطن چپ با استفاده از الگوریتم‌های پردازش تصویر مبتنی بر یادگیری عمیق
    مونا مهربانی راد 2022
  12. ارزیابی کیفیت داده در سیستم اطلاعاتی حسابداری: مطالعه موردی واحد حسابداری یک دانشکده
    فاطمه جعفری 2021
  13. تحلیل آینده نگر عملکرد تحصیلی دانش آموزان توسط ابعاد شخصیت با الگوریتم های یادگیری ماشین
    علی نوروزی 2021
  14. اعتبارسنجی کانال های تلگرامی فعال پیرامون پیشنهادات سهام
    صبا عرفی 2021
  15. طراحی فرآیند مدیریت و بهبود کیفیت داده در صورت‌های مالی: مطالعه موردی واحد حسابداری یک شرکت بازرگانی
    مهدیه دارابی 2021
  16. ارائه مدلی برای پیش بینی زمین لرزه با استفاده از الگوریتم های داده کاوی در محدوده شهر تهران
    زینب حسن زاده کاهانی 2021
  17. شناخت قبیله های موجود در جوامع برند براساس دیدگاه تحلیل شبکه های اجتماعی (مورد کاوی توئیتر)
    مونا جعفرزاده 2020
  18. مطالعه سناریو نگاری برای کاهش نابرابری در فرصتها با استفاده از مدل سازی عامل محور
    احسان نوری 2020
  19. بررسی عوامل ایجادکننده دگرگونی (یا نوسان) در زمان اجرای فرآیندهای کسب و کار با استفاده از رویکرد شبکه ی بیزین
    میترا زارعی نیا 2020
  20. ارائه مدلی جهت ارزیابی بلوغ داده های عظیم
    محمدرضا محتاط 2020
  21. تجزیه و تحلیل نرخ خروج مشتری با استفاده از مدل شبکه های باور بیزینی در صنعت تلکام (مطالعه ی موردی یکی از شرکت های تلکام ایران
    محیا ادیبی 2020
  22. طبقه بندی و پیش بینی مشتریان رویگردان جزئی در صنعت مخابرات با استفاده از الگوریتم های پیشرفته داده کاوی
    فاطمه مظفری شمسی 2020
  23. مدل سازی مکانیزم ها تصمیم گیری شهروندان در جهت توسعه حمل و نقل هوشمند در شهر تهران با رویکرد مدل سازی عامل محور
    سپیده صادقی فروشانی 2020
  24. ارزيابي اثرات اخلاقي و انساني ناشي از پيشرفت هوش مصنوعي و يادگيري ماشيني با استفاده از متن كاوي
    دلارام فیضی 2019
  25. پيش بيني ميزان انتشار پيام در شبكه هاي اجتماعي : بررسي تاثير محتواي پيام به عنوان عامل اصلاح كننده
    مسعود صالحی 2019
  26. ارائه راهكار تحليل هاي پيشرفته آينده نگر در حوزه سياستگذاري فروش و پخش صنعتي
    یاسمن حاجی قربانی دولابی 2019
  27. طراحي مدل تحليل آينده نگر تصوير اكوكارديوگرافي بطن چپ قلب توسط الگوريتمهاي پردازش تصوير و يادگيري عميق
    سیدمحمدعلی موسویان 2019
  28. تشخيص نظرات قلابي كاربران در سكوهاي نظرنويسي
    سعید عبدوی 2019
  29. بررسي تاثير احساسات جمعي در شبكه هاي اجتماعي بر روي تغييرات قيمت سهام
    اردلان هادی زاده سیاه بومی 2019
  30. طراحي داشبورد تحليل آينده نگر جهت ارزيابي عملكرد كمي سيستم برنامه ريزي منابع سازمان
    مهدی کیایی 2019
  31. بررسي مقايسه اي عملكرد پلتفرم هاي تحليل و پردازش سنتي با پلتفرم هاي عظيم داده مورد مطالعه داده هاي اپراتور تلفن همراه
    مهدی امیرصادقی 2019
  32. بررسي تاثير بازيابي خدمات براي شكست درتحويل كالا بر رفتار مشتري در خرده فروشيهاي آنلاين با ارزش برند بالا و پايين
    محمدمهدی دهقانی تفتی 2019
  33. ارائه مدلي براي تحليل آينده نگر مقاصد گردشگري براساس نظرات و علايق گردشگران با استفاده از متن كاوي
    نرگس نصیری 2019
  34. بازاريابي تاثيرگذار در عصر ديجيتال طراحي يك مدل پشتيبان تصميم جهت انتخاب موثرترين افراد براي كمپين هاي بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي
    ازاده محمدزاده قاضیجهان 2019
  35. پيش بيني معيارهاي عملكرد رسانه هاي اجتماعي و ارزيابي تاثير آن بر ساختار برند بر مبناي مقايسه تحليلي روش هاي آماري و داده كاوي
    زهرا خادمی روشن 2018
  36. اعتبارسنجي مقايسه اي تحليل هاي آينده نگر تكاملي در يادگيري نظارت شده و بدون نظارت
    پوریا بغدادی 2018
  37. بررسي روند و شناسايي الگوهاي پنهان خبري در خبرگزاري هاي برجسته ايران با استفاده از الگوريتم هاي داده كاوي و متن كاوي
    میثم نام اور 2018
  38. شناسايي و مدل سازي عوامل موثر بر رضايت دانشجويان از سيستم آموزش تركيبي دانشگاه تهران: مطالعه موردي
    سپیده ایل بیگی 2018
  39. ارائه مدل پيش بيني رضايت مشتريان از خدمات پشتيباني نرم افزار با رويكرد داده كاوي (مطالعه موردي شركت همكاران سيستم)
    سمانه کشاورزی 2018
  40. ارائه مدلي جهت تخمين طول عمر مشتريان با استفاده از روش رگرسيو ن لجستيك با هدف بهبود وضعيت استراتژي بازاريابي رابطه اي (مورد مطالعه شركت نرم افزاري سامانه هاي مديريت)
    شیما صباغان 2018
  41. طراحي و ارزيابي سيستم پيش بيني كننده ي رفتار براساس تحليل آينده نگر تيپ هاي شخصيتي بازار محور در صنعت پوشاك
    ارمین قاسمی راد 2018
  42. بررسي تاثير فناوري اطلاعات بر عملكرد واحد منابع انساني در شركتهاي خودرو سازي و قطعه ساز تهران
    مهدی اسدنژادرکنی 2018
  43. مقايسه بين روشهاي سنتي در طراحي عاملهاي هوشمند معاملاتي و روشهاي جديد مبتني بر شبكه هاي عصبي مصنوعي
    امین رئیسی ورزنه 2018
  44. تحليل تقاضاي خدمات اينترنتي ارائه شده توسط تامين كنندگان اين خدمات
    فهامه امام جمعه 2018
  45. بررسي وضعيت پياده سازي
    احسان عربی اشتیانی 2018
  46. طراحي سيستم استنتاج فازي براي پايش فاز استقرار سيستم هاي اطلاعلاتي سازماني (مطالعه موردي: سازمان اعلا نيرو و شركت هاي زير مجموعه آن)
    مریم آرین مهر 2018
  47. طراحي سيستمي براي تعيين سطح هوشمندي كسب و كار در شركت هاي توسعه تجارت الكترونيك
    مسعود ورزشی 2018
  48. بررسي و شناسايي شاخص هاي ارزيابي اثربخشي سيستم آموزش الكترونيكي در پرديس علوم رفتاري دانشگاه تهران
    مریم قدیری ترشاب 2018
  49. طراحي سيستم پيش بيني كننده سود سازمان ها با استفاده از شاخص هاي مالي بر مبناي تركيبي از روش هاي داده كاوي
    بابک بوترابی 2018
  50. بررسي نيازمندي هاي طراحي نظام نظارت بر مركز داده در مركز آموزش هاي الكترونيكي دانشگاه تهران
    آزاده برخی 2018
  51. ارائه مدل ارزيابي آمادگي داده هاي باز دولتي (مطالعه موردي نهاد رياست جمهوري ايران)
    حسین مسافر 2018
  52. ارزيابي موفقيت پياده سازي سيستم مديريت منابع سازمان با استفاده از سيستم استنتاج فازي
    ماندانا فرزانه 2018
  53. ارائه چارچوبي مفهومي براي بهره گيري از نرم افزارهاي اجتماعي در مديريت دانش مشتري: مطالعه موردي شركت همكاران سيستم
    فاطمه نجف لو 2018
  54. ارزيابي كيفيت پرمشاهده ترين وب سايت هاي خيري در ايران مبتني بر روش يادگيري ماشين
    مولود آرمان 2018
  55. طراحي سيستم پيشنهاد دهنده عطر براساس سليقه مشتريان بر مبناي تركيبي از روش هاي داده كاوي
    ارسلان یارویسی 2018
  56. ارائه مدلي به منظور ارزيابي ميزان آمادگي سازمان جهت پياده سازي معماري سرويس گرا
    مهدیه عبیدی 2018
  57. پيش بيني ميزان وفاداري مشتريان بانك ها با استفاده از مدل هاي آماري (مورد مطالعه: بانك منتخب خصوصي)
    ارش همتیان بروجنی 2018
  58. ارائه مدل شايستگي براي مديران پروژه هاي كلان داده
    مریم محمدزمانی استکی 2018
  59. طراحي سيستمي به منظور تحليل روند مراجعه ي كاربران اينترنتي به وب سايت ها در ايران با استفاده از الگوريتم هاي داده كاوي و متن كاوي
    محمدرضا خرمی 2018
  60. طراحي راهكار تحليل هاي پيش نگر براي بررسي مقالات حوزه سيستم هاي اطلاعاتي: مورد كاوي مجلات برتر سيستم هاي اطلاعاتي
    محسن بارانی زاده شینه 2018
  61. ارائه چارچوبي براي تدوين نقشه راه محصولات نرم افزاري (مطالعه موردي: شركت همكاران سيستم)
    آناهیتا پولاد 2018
  62. طراحي يك سيستم استنتاج فازي- عصبي انطباقي براي ارزيابي استقرار سيستم هوشمندي كسب و كار در صنعت توليد نرم افزار
    فاطمه گنجعلیخان حاکمی 2018
  63. ارائه يك سيستم پيشنهاد دهنده رشته تحصيلي در حوزه آموزش هاي الكترونيكي مبتني بر تكنيك هاي داده كاوي (مورد مطالعه دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران)
    آناهیتا داننده 2018
  64. طراحي سيستم پيشنهاد دهنده و بهينه ساز تسهيلات بانكي بر مبناي روش هاي داده كاوي: مطالعه موردي خدمات تسهيلاتي بانك منتخب
    فائزه زارع میرک آباد 2018
  65. ارائه يك سيستم پيشنهاد دهند براي مشتريان داراي سليقه هاي غيرمعمول با استفاده از رويكرد چندبعدي
    نیکو مهری 2018
  66. تدوين و تبيين مدل ساز و كار (مكانيزم) هاي حفظ دانش در سازمان هاي پروژه محور فعال در حوزه فناوري اطلاعات (مورد مطالعه: همكاران سيستم)
    علی اتشی 2018
  67. طراحي الگوريتمي تركيبي از متن كاوي و علم سنجي براي طبقه بندي و تحليل روند پيشرفت هاي علمي در الگوريتم هاي فرا ابتكاري در حوزه ي علوم مرتبط با فناوري اطلاعات
    بهزاد نوری 2018
  68. طراحي سيستمي براي پيش بيني و تحليل ميزان فروش محصولات در مناطق جغرافيايي مختلف كشور با استفاده از روش هاي داده كاوي: مطالعه موردي گروه صنايع غذايي سوليكو
    مهتاب امامی 2018
  69. استخراج روند تغييرات در حوزه ي كيفيت داده با استفاده از روش هاي متن كاوي
    مهشید کیمیایی 2018
  70. طراحي مدلي براي پيش بيني بستري مجدد بيماران مبتلا به نارسايي قلبي احتقاني با استفاده از تكنيك هاي داده كاوي
    امیرسهند گویاور 2018
  71. طراحي مدلي براي انتخاب كاركنان فناوري اطلاعات
    امیر رودی 2018
  72. ارائه چارچوبي مفهومي براي معرفي و رتبه بندي دانش گردشگر
    مینو سلیمانی بلمیری 2018
  73. شناسايي و رتبه بندي عوامل كليدي موثر بر موفقيت مديريت پورتفوليو فناوري اطلاعات با رويكرد پروژه اي
    مرضیه رحیمی گرده لاین 2018
  74. شناسايي تيپ هاي كاري متخصصين علم داده با استفاده از خوشه بندي مهارتهاي آنها
    حمیده ایرج 2018
  75. طراحي داشبورد مديريتي به منظور بررسي سرويس شبكه اختصاصي مجازي دانشگاه (مود مطالعاتي: دانشگاه تهران)
    محمّدحسن فرازمند 2018
  76. ارزيابي ماليات عملكرد شركت ها و تحليل روندهاي مالياتي بر مبناي تكنيك هاي داده كاوي
    وحیده قانونی شیشوان 2018
  77. بررسي رابطه ميان درجه مجازي بودن سازمان و عمكلرد مديريت دانش در آن
    علیرضا فرمهینی فراهانی 2018
  78. تديون چارچوبي براي برنامه ريزي سيستم هاي اطلاعاتي راهبردي جهت هدايت شركتهاي ارائه كننده راهكارهاي نرم افزاري
    بنفشه دستوریان جمنانی 2018
  79. ارائه مدل رايانش ابري براي توسعه ي دولت الكترونيك در ايران
    مریم جلیلیان عطار 2018
  80. طراحي داشبورد عملكرد براي دفتر مديريت پروژه در شركت مهندسي و ساختمان صنايع نفت
    منوچهر جبارزاده ممقانی 2018
  81. بررسي عوامل موثر بر پذيرش تجارت الكترونيك از ديدگاه رابطه شركت با مشتري (B2C) در شركت مسافربري سيرو سفر ايران
    آوا پاکزاد 2018
  82. ارائه مدلي جهت تبيين عوامل موثر بر روي كارايي تيم هاي توسعه سيستم هاي اطلاعاتي در قالب مدل عوامل پيش آيند عوامل ميانجي
    زهرا گلشنی 2018
  83. شناسايي عوامل كليدي موفقيت در طراحي سرويس هاي مشتري محور در مراكز آموزش هاي الكترونيكي: مطالعه موردي مركز آموزش هاي الكترونيكي دانشگاه تهران
    حسن عنصری دلیچه 2018
  84. ارائه الگويي باي تحليل رفتار كاربران شبكه هاي اجتماعي با استفاده از روش هاي داده كاوي: مطالعه موردي يك شبكه اجتماعي در ايران
    مرضیه طالبیان 2018
  85. ارزيابي روندهاي جديد توسعه و پياده سازي سيستم هاي اطلاعاتي در حوزه مديريت منابع انساني با استفاده از روش هاي متن كاوي
    احسان عابدین 2018
  86. طراحي سيستم پشتيبان تصميم براي ارزيابي و پيش بيني ديابت بارداري با استفاده از تركيبي از الگوريتم هاي داده كاوي
    حسام حولگر 2018
  87. پيش بيني ميزان ريسك شركت هاي بيمه گذار بيمه درمان با رويكرد داده كاوي
    غزاله سادات طباطبائی 2018
  88. بررسي عوامل موثر بر پذيرش يادگيري سيار
    احسان مرتضوی 2018
  89. طراحي سيستمي براي امتياز دهي و انتخاب مناسب ترين سيستم برنامه ريزي منابع سازمان
    حامد محجوب 2018
  90. ارائه الگوريتمي براي طبقه بندي مشتريان بانك پارسيان و ارائه خدمات مناسب
    سیدامیرپاشا ملک نیا 2018
  91. بررسي ميزان آمادگي الكترونيكي در منطقه شش شهرداري تهران
    گل ارا سالمی 2018
  92. ارائه ي چارچوبي براي ارزيابي مدل هاي كسب و كار الكترونيكي
    مژده صدیقی 2018
  93. طراحي داشبورد براي بررسي وضعيت نگهداري و تعميرات واگن هاي باري (مورد مطالعاتي: شركت راه آهن حمل و نقل)
    ساینا محبوب 2018
  94. ارائه رويكرد تحليل احساسات كاربران در شبكه هاي اجتماعي (مورد مطالعه دوره هاي آموزشي آنلاين فناوري اطلاعات در شبكه توييتر)
    صدف افراشته 2018
  95. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر سودآوري شعب بانك ها با استفاده از روش داده كاوي مورد كاوي بانك مهر اقتصاد
    میلاد غلامی کوتنائی 2018
  96. اندازه گيري كيفيت داده در داده هاي فروش شركت لبني دوشه آمل (هراز)
    شهریار دادگر 2018
  97. طراحي و ارزيابي سيستم پيشنهادات مديريتي در حوزه فروش دارو مطالعه موردي شركت ويراليان گروه
    نسترن نیک آیین 2018
  98. پيش بيني رفتار مشتري در صنعت خرده فروشي كالاهاي تند مصرف مورد مطالعه شركت گلپخش اول
    حامد غضنفری 2018
  99. بررسي تاثير عظيم داده بر طراحي و پياده سازي داشبورد هاي اطلاعاتي
    طاهره پزشکی شوشی 2018
  100. تحليل نظرات كاربران سايت هاي تجارت اجتماعي براساس روش هاي متن كاوي و داده كاوي
    فرشته خداپرست 2018
  101. شناسايي عوامل و تبيين مجموعه هاي فازي انتخاب خدمات بانكداري الكترونيك: بررسي موردي بانك سپه
    هاتف رسولی 2018