بابک سهرابی یورتچی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/03/01

بابک سهرابی یورتچی

دانشکدگان مدیریت / مدیریت فناوری اطلاعات

رساله های دکتری

  1. مدل پیش بینی قیمت سهام مبتنی بر خرد جمعی
    مه سیما کاظمی موحد 1403
  2. ارایه مدلی برای تبیین نقش هویت فناوری اطلاعات در خودافشایی اطلاعات در شبکه های اجتماعی
    حسین مسافر 1401
  3. طراحی سیستم همتاداوری مقالات علمی
    سیدمحمدعلی موسویان 1401
  4. طراحی چارچوب ارزیابی مدل های کسب و کار اینترنت اشیائ با رویکرد کلان داده ها (مورد مطالعه شهر هوشمند )
    مریم جلیلیان عطار 1401
  5. طراحی مدلی برای یک برنامه موبایل موفق در حوزه تجارت اجتماعی
    سعیده پورموسی ابکنار 1400
  6. ارئه چهارچوبی برای تامین نیازهای روانشناختی کاربر در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی موبایل (مورد مطالعه نرم افزارهای کاربردی موبایل در صنعت گردشگری)
    حامد محجوب 1400
  7. ارائه چارچوبی جهت طراحی فرایند سفارشی مدیریت کیفیت داده ، مطالعه موردی داده های رسانه اجتماعی
    سوده دوروش 1399
  8. طراحی و پیاده سازی سیستم پیشنهاددهنده خرید کتاب مبتنی تحلیل احساسات خریداران
    فاطمه عباسی 1397
  9. پدیدارشناسی موفقیت نو کسب و کارهای اینترنتی ایران
    محمد ولی پور 1397
  10. ارائه چارچوبی برای تبیین رئالیستی انتقادی پذیرش سیستم های اطلاعاتی در سازمان ها
    اسماعیل صلاحی پروین 1396
  11. تدوین مدل رفتار مصرف کننده آنلاین بر اساس پدیدارشناسی تفسیری
    سید محمد رضا ناصرزاده 1396
  12. تدوین مدل شبکه پذیری سازمانها در شبکه های بی سازمانی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اساس رویکرد سیستمی
    ایوب محمدیان 1396
  13. ارایه و تبین مدلی از عوامل موثر بر عدم تداوم استفاده از سیستم های اطلاعاتی
    محمد حسین شرکت 1396
  14. طراحی سیستم استنتاج فازی برای پیش بینی میزان موفقیت پیاده سازی راهکار برنامه ریزی منابع سازمان
    ایمان رئیسی وانانی 1396
  15. تدوین مدل مدیریت ارتباط با دانشجو و ارائه راهکاری بهبود سیستم های خدمات دانشجویی
    سید وحید عماداسلام اسکوئی 1396
  16. ارائه چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری
    محمدحسین رونقی 1396
  17. طراحی و پیاده سازی سیستم تشخیص حوزه های تحقیقاتی نوظهور در مبحث کیفیت داده
    احمد خلیلی جعفراباد 1396
  18. ارائه روش شناسی نوینی جهت توسعه و ارزیابی سیستم های پیشنهاددهنده زمینه - آگاه مبتنی بر داده کاوی
    سروش نالچی گر 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی و بررسی روابط متقابل بین عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی هوش تجاری در سازمان های دارای برنامه ریزی منابع سازمان در صنعت کالاهای تندمصرف
    محمدعلی نصرازادانی 1404
  2. طراحی مفهومی داشبوردهای مدیریتی به منظور کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی روسای دانشکده های دانشگاه تهران
    امین نوحی 1404
  3. شناسایی، رتبه بندی و تحلیل چالش های پیاده سازی فناوری تجزیه و تحلیل کلان داده در صنعت سلامت.
    علی جوان جعفری بجنوردی 1404
  4. بررسی به کارگیری مدلهای هوش مصنوعی مولد مبتنی بر GPT به منظور ارائه مشاوره مالی در بازار سهام
    محمدیاسین برمکی 1403
  5. تجزیه و تحلیل مسائل کیفیت دادههای فروش شارژ اپراتورها در صنعت بانکداری از طریق پروفایل داده
    پریسا محرمی بنیادآباد 1403
  6. تاثیر الگوی فناوری بلاک چین بر عملکرد زنجیره تامین در شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد داده بنیاد
    پوریا مرادیان دقیق 1403
  7. طبقه بندی و پیش بینی عملکرد دانش آموزان با استفاده از الگوریتم های پیشرفته داده کاوی
    زهرا زند 1403
  8. خودکارسازی دسته بندی تیکت‌های دانشگاه تهران
    علیرضا رضائیان زواره 1402
  9. پیشبینی عملکرد درسی دانش آموزان بر اساس ویژگی های شخصیتی آنها با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین
    فاطمه واضحی فرد 1402
  10. تاثیرات کووید 19 بر عملکرد دانشجویان دانشگاه تهران
    مریم طاهرمازندرانی 1401
  11. طراحی مدلی به‌منظور بخش‌بندی تصاویر CMR بطن چپ با استفاده از الگوریتم‌های پردازش تصویر مبتنی بر یادگیری عمیق
    مونا مهربانی راد 1401
  12. ارزیابی کیفیت داده در سیستم اطلاعاتی حسابداری: مطالعه موردی واحد حسابداری یک دانشکده
    فاطمه جعفری 1400
  13. تحلیل آینده نگر عملکرد تحصیلی دانش آموزان توسط ابعاد شخصیت با الگوریتم های یادگیری ماشین
    علی نوروزی 1400
  14. اعتبارسنجی کانال های تلگرامی فعال پیرامون پیشنهادات سهام
    صبا عرفی 1400
  15. طراحی فرآیند مدیریت و بهبود کیفیت داده در صورت‌های مالی: مطالعه موردی واحد حسابداری یک شرکت بازرگانی
    مهدیه دارابی 1400
  16. ارائه مدلی برای پیش بینی زمین لرزه با استفاده از الگوریتم های داده کاوی در محدوده شهر تهران
    زینب حسن زاده کاهانی 1399
  17. شناخت قبیله های موجود در جوامع برند براساس دیدگاه تحلیل شبکه های اجتماعی (مورد کاوی توئیتر)
    مونا جعفرزاده 1399
  18. مطالعه سناریو نگاری برای کاهش نابرابری در فرصتها با استفاده از مدل سازی عامل محور
    احسان نوری 1399
  19. بررسی عوامل ایجادکننده دگرگونی (یا نوسان) در زمان اجرای فرآیندهای کسب و کار با استفاده از رویکرد شبکه ی بیزین
    میترا زارعی نیا 1399
  20. ارائه مدلی جهت ارزیابی بلوغ داده های عظیم
    محمدرضا محتاط 1399
  21. تجزیه و تحلیل نرخ خروج مشتری با استفاده از مدل شبکه های باور بیزینی در صنعت تلکام (مطالعه ی موردی یکی از شرکت های تلکام ایران
    محیا ادیبی 1398
  22. طبقه بندی و پیش بینی مشتریان رویگردان جزئی در صنعت مخابرات با استفاده از الگوریتم های پیشرفته داده کاوی
    فاطمه مظفری شمسی 1398
  23. مدل سازی مکانیزم ها تصمیم گیری شهروندان در جهت توسعه حمل و نقل هوشمند در شهر تهران با رویکرد مدل سازی عامل محور
    سپیده صادقی فروشانی 1398
  24. ارزیابی اثرات اخلاقی و انسانی ناشی از پیشرفت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی با استفاده از متن کاوی
    دلارام فیضی 1398
  25. پیش بینی میزان انتشار پیام در شبکه های اجتماعی : بررسی تاثیر محتوای پیام به عنوان عامل اصلاح کننده
    مسعود صالحی 1398
  26. ارائه راهکار تحلیل های پیشرفته آینده نگر در حوزه سیاستگذاری فروش و پخش صنعتی
    یاسمن حاجی قربانی دولابی 1398
  27. طراحی مدل تحلیل آینده نگر تصویر اکوکاردیوگرافی بطن چپ قلب توسط الگوریتمهای پردازش تصویر و یادگیری عمیق
    سیدمحمدعلی موسویان 1398
  28. تشخیص نظرات قلابی کاربران در سکوهای نظرنویسی
    سعید عبدوی 1398
  29. بررسی تاثیر احساسات جمعی در شبکه های اجتماعی بر روی تغییرات قیمت سهام
    اردلان هادی زاده سیاه بومی 1398
  30. طراحی داشبورد تحلیل آینده نگر جهت ارزیابی عملکرد کمی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
    مهدی کیایی 1398
  31. بررسی مقایسه ای عملکرد پلتفرم های تحلیل و پردازش سنتی با پلتفرم های عظیم داده مورد مطالعه داده های اپراتور تلفن همراه
    مهدی امیرصادقی 1397
  32. بررسی تاثیر بازیابی خدمات برای شکست درتحویل کالا بر رفتار مشتری در خرده فروشیهای آنلاین با ارزش برند بالا و پایین
    محمدمهدی دهقانی تفتی 1397
  33. ارائه مدلی برای تحلیل آینده نگر مقاصد گردشگری براساس نظرات و علایق گردشگران با استفاده از متن کاوی
    نرگس نصیری 1397
  34. بازاریابی تاثیرگذار در عصر دیجیتال طراحی یک مدل پشتیبان تصمیم جهت انتخاب موثرترین افراد برای کمپین های بازاریابی در رسانه های اجتماعی
    ازاده محمدزاده قاضیجهان 1397
  35. پیش بینی معیارهای عملکرد رسانه های اجتماعی و ارزیابی تاثیر آن بر ساختار برند بر مبنای مقایسه تحلیلی روش های آماری و داده کاوی
    زهرا خادمی روشن 1397
  36. اعتبارسنجی مقایسه ای تحلیل های آینده نگر تکاملی در یادگیری نظارت شده و بدون نظارت
    پوریا بغدادی 1397
  37. بررسی روند و شناسایی الگوهای پنهان خبری در خبرگزاری های برجسته ایران با استفاده از الگوریتم های داده کاوی و متن کاوی
    میثم نام اور 1397
  38. شناسایی و مدل سازی عوامل موثر بر رضایت دانشجویان از سیستم آموزش ترکیبی دانشگاه تهران: مطالعه موردی
    سپیده ایل بیگی 1397
  39. ارائه مدل پیش بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم افزار با رویکرد داده کاوی (مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم)
    سمانه کشاورزی 1396
  40. ارائه مدلی جهت تخمین طول عمر مشتریان با استفاده از روش رگرسیو ن لجستیک با هدف بهبود وضعیت استراتژی بازاریابی رابطه ای (مورد مطالعه شرکت نرم افزاری سامانه های مدیریت)
    شیما صباغان 1396
  41. طراحی و ارزیابی سیستم پیش بینی کننده ی رفتار براساس تحلیل آینده نگر تیپ های شخصیتی بازار محور در صنعت پوشاک
    ارمین قاسمی راد 1396
  42. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد واحد منابع انسانی در شرکتهای خودرو سازی و قطعه ساز تهران
    مهدی اسدنژادرکنی 1396
  43. مقایسه بین روشهای سنتی در طراحی عاملهای هوشمند معاملاتی و روشهای جدید مبتنی بر شبکه های عصبی مصنوعی
    امین رئیسی ورزنه 1396
  44. تحلیل تقاضای خدمات اینترنتی ارائه شده توسط تامین کنندگان این خدمات
    فهامه امام جمعه 1396
  45. بررسی وضعیت پیاده سازی
    احسان عربی اشتیانی 1396
  46. طراحی سیستم استنتاج فازی برای پایش فاز استقرار سیستم های اطلاعلاتی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اعلا نیرو و شرکت های زیر مجموعه آن)
    مریم آرین مهر 1396
  47. طراحی سیستمی برای تعیین سطح هوشمندی کسب و کار در شرکت های توسعه تجارت الکترونیک
    مسعود ورزشی 1396
  48. بررسی و شناسایی شاخص های ارزیابی اثربخشی سیستم آموزش الکترونیکی در پردیس علوم رفتاری دانشگاه تهران
    مریم قدیری ترشاب 1396
  49. طراحی سیستم پیش بینی کننده سود سازمان ها با استفاده از شاخص های مالی بر مبنای ترکیبی از روش های داده کاوی
    بابک بوترابی 1396
  50. بررسی نیازمندی های طراحی نظام نظارت بر مرکز داده در مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران
    آزاده برخی 1396
  51. ارائه مدل ارزیابی آمادگی داده های باز دولتی (مطالعه موردی نهاد ریاست جمهوری ایران)
    حسین مسافر 1396
  52. ارزیابی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت منابع سازمان با استفاده از سیستم استنتاج فازی
    ماندانا فرزانه 1396
  53. ارائه چارچوبی مفهومی برای بهره گیری از نرم افزارهای اجتماعی در مدیریت دانش مشتری: مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم
    فاطمه نجف لو 1396
  54. ارزیابی کیفیت پرمشاهده ترین وب سایت های خیری در ایران مبتنی بر روش یادگیری ماشین
    مولود آرمان 1396
  55. طراحی سیستم پیشنهاد دهنده عطر براساس سلیقه مشتریان بر مبنای ترکیبی از روش های داده کاوی
    ارسلان یارویسی 1396
  56. ارائه مدلی به منظور ارزیابی میزان آمادگی سازمان جهت پیاده سازی معماری سرویس گرا
    مهدیه عبیدی 1396
  57. پیش بینی میزان وفاداری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل های آماری (مورد مطالعه: بانک منتخب خصوصی)
    ارش همتیان بروجنی 1396
  58. ارائه مدل شایستگی برای مدیران پروژه های کلان داده
    مریم محمدزمانی استکی 1396
  59. طراحی سیستمی به منظور تحلیل روند مراجعه ی کاربران اینترنتی به وب سایت ها در ایران با استفاده از الگوریتم های داده کاوی و متن کاوی
    محمدرضا خرمی 1396
  60. طراحی راهکار تحلیل های پیش نگر برای بررسی مقالات حوزه سیستم های اطلاعاتی: مورد کاوی مجلات برتر سیستم های اطلاعاتی
    محسن بارانی زاده شینه 1396
  61. ارائه چارچوبی برای تدوین نقشه راه محصولات نرم افزاری (مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم)
    آناهیتا پولاد 1396
  62. طراحی یک سیستم استنتاج فازی- عصبی انطباقی برای ارزیابی استقرار سیستم هوشمندی کسب و کار در صنعت تولید نرم افزار
    فاطمه گنجعلیخان حاکمی 1396
  63. ارائه یک سیستم پیشنهاد دهنده رشته تحصیلی در حوزه آموزش های الکترونیکی مبتنی بر تکنیک های داده کاوی (مورد مطالعه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    آناهیتا داننده 1396
  64. طراحی سیستم پیشنهاد دهنده و بهینه ساز تسهیلات بانکی بر مبنای روش های داده کاوی: مطالعه موردی خدمات تسهیلاتی بانک منتخب
    فائزه زارع میرک آباد 1396
  65. ارائه یک سیستم پیشنهاد دهند برای مشتریان دارای سلیقه های غیرمعمول با استفاده از رویکرد چندبعدی
    نیکو مهری 1396
  66. تدوین و تبیین مدل ساز و کار (مکانیزم) های حفظ دانش در سازمان های پروژه محور فعال در حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: همکاران سیستم)
    علی اتشی 1396
  67. طراحی الگوریتمی ترکیبی از متن کاوی و علم سنجی برای طبقه بندی و تحلیل روند پیشرفت های علمی در الگوریتم های فرا ابتکاری در حوزه ی علوم مرتبط با فناوری اطلاعات
    بهزاد نوری 1396
  68. طراحی سیستمی برای پیش بینی و تحلیل میزان فروش محصولات در مناطق جغرافیایی مختلف کشور با استفاده از روش های داده کاوی: مطالعه موردی گروه صنایع غذایی سولیکو
    مهتاب امامی 1396
  69. استخراج روند تغییرات در حوزه ی کیفیت داده با استفاده از روش های متن کاوی
    مهشید کیمیایی 1396
  70. طراحی مدلی برای پیش بینی بستری مجدد بیماران مبتلا به نارسایی قلبی احتقانی با استفاده از تکنیک های داده کاوی
    امیرسهند گویاور 1396
  71. طراحی مدلی برای انتخاب کارکنان فناوری اطلاعات
    امیر رودی 1396
  72. ارائه چارچوبی مفهومی برای معرفی و رتبه بندی دانش گردشگر
    مینو سلیمانی بلمیری 1396
  73. شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت مدیریت پورتفولیو فناوری اطلاعات با رویکرد پروژه ای
    مرضیه رحیمی گرده لاین 1396
  74. شناسایی تیپ های کاری متخصصین علم داده با استفاده از خوشه بندی مهارتهای آنها
    حمیده ایرج 1396
  75. طراحی داشبورد مدیریتی به منظور بررسی سرویس شبکه اختصاصی مجازی دانشگاه (مود مطالعاتی: دانشگاه تهران)
    محمّدحسن فرازمند 1396
  76. ارزیابی مالیات عملکرد شرکت ها و تحلیل روندهای مالیاتی بر مبنای تکنیک های داده کاوی
    وحیده قانونی شیشوان 1396
  77. بررسی رابطه میان درجه مجازی بودن سازمان و عمکلرد مدیریت دانش در آن
    علیرضا فرمهینی فراهانی 1396
  78. تدیون چارچوبی برای برنامه ریزی سیستم های اطلاعاتی راهبردی جهت هدایت شرکتهای ارائه کننده راهکارهای نرم افزاری
    بنفشه دستوریان جمنانی 1396
  79. ارائه مدل رایانش ابری برای توسعه ی دولت الکترونیک در ایران
    مریم جلیلیان عطار 1396
  80. طراحی داشبورد عملکرد برای دفتر مدیریت پروژه در شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت
    منوچهر جبارزاده ممقانی 1396
  81. بررسی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از دیدگاه رابطه شرکت با مشتری (B2C) در شرکت مسافربری سیرو سفر ایران
    آوا پاکزاد 1396
  82. ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر روی کارایی تیم های توسعه سیستم های اطلاعاتی در قالب مدل عوامل پیش آیند عوامل میانجی
    زهرا گلشنی 1396
  83. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش های الکترونیکی: مطالعه موردی مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران
    حسن عنصری دلیچه 1396
  84. ارائه الگویی بای تحلیل رفتار کاربران شبکه های اجتماعی با استفاده از روش های داده کاوی: مطالعه موردی یک شبکه اجتماعی در ایران
    مرضیه طالبیان 1396
  85. ارزیابی روندهای جدید توسعه و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی در حوزه مدیریت منابع انسانی با استفاده از روش های متن کاوی
    احسان عابدین 1396
  86. طراحی سیستم پشتیبان تصمیم برای ارزیابی و پیش بینی دیابت بارداری با استفاده از ترکیبی از الگوریتم های داده کاوی
    حسام حولگر 1396
  87. پیش بینی میزان ریسک شرکت های بیمه گذار بیمه درمان با رویکرد داده کاوی
    غزاله سادات طباطبائی 1396
  88. بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری سیار
    احسان مرتضوی 1396
  89. طراحی سیستمی برای امتیاز دهی و انتخاب مناسب ترین سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
    حامد محجوب 1396
  90. ارائه الگوریتمی برای طبقه بندی مشتریان بانک پارسیان و ارائه خدمات مناسب
    سیدامیرپاشا ملک نیا 1396
  91. بررسی میزان آمادگی الکترونیکی در منطقه شش شهرداری تهران
    گل ارا سالمی 1396
  92. ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی مدل های کسب و کار الکترونیکی
    مژده صدیقی 1396
  93. طراحی داشبورد برای بررسی وضعیت نگهداری و تعمیرات واگن های باری (مورد مطالعاتی: شرکت راه آهن حمل و نقل)
    ساینا محبوب 1396
  94. ارائه رویکرد تحلیل احساسات کاربران در شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه دوره های آموزشی آنلاین فناوری اطلاعات در شبکه توییتر)
    صدف افراشته 1396
  95. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر سودآوری شعب بانک ها با استفاده از روش داده کاوی مورد کاوی بانک مهر اقتصاد
    میلاد غلامی کوتنائی 1396
  96. اندازه گیری کیفیت داده در داده های فروش شرکت لبنی دوشه آمل (هراز)
    شهریار دادگر 1396
  97. طراحی و ارزیابی سیستم پیشنهادات مدیریتی در حوزه فروش دارو مطالعه موردی شرکت ویرالیان گروه
    نسترن نیک آیین 1396
  98. پیش بینی رفتار مشتری در صنعت خرده فروشی کالاهای تند مصرف مورد مطالعه شرکت گلپخش اول
    حامد غضنفری 1396
  99. بررسی تاثیر عظیم داده بر طراحی و پیاده سازی داشبورد های اطلاعاتی
    طاهره پزشکی شوشی 1396
  100. تحلیل نظرات کاربران سایت های تجارت اجتماعی براساس روش های متن کاوی و داده کاوی
    فرشته خداپرست 1396
  101. شناسایی عوامل و تبیین مجموعه های فازی انتخاب خدمات بانکداری الکترونیک: بررسی موردی بانک سپه
    هاتف رسولی 1396